keep holding on

2013-01-22 / 20:55:41 / Allmänt / 0 kommentarer
Idaaag var det skola. Tillbringade mest dagen med att sitta med hörlurarna i öronen. Trött. Och när jag är trött blir jag irriterad. Och när jag är irriterad är jag inte glad. Är jag inte glad så är jag bara bitchig. You get my point? Men dagen gick bra, hade NO förhör och trots att jag varit sjuk och inte varit med överhuvudtaget så kändes det bra. Efter skolan var jag med Nicci och Hildis. Åt, försökte planera resan och allt till stockholm och 1D konserten, skrattade och massa sånt. Nu är jag är hemma och klockan är snart nio... hur ska jag hinna allt?! Jajaaa, puss!
 
Hahaha, jag undrar hur många gånger jag har hört idag att jag är beroende av tumblr. SÅ beroende är jag faktiskt inte. Men åh, bästa juu. Älskar det! Kan sitta i flera timmar och när jag märker att det inte har kommit något nytt blir jag as deprimerad...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0