My heart can't be fixed...

2011-09-20 / 19:13:21 / Allmänt / 0 kommentarer


new moon - city gross 99 kr.
bok - city gross 10 kr.
Förlåt att jag inte har bloggat! Men stack till familia direkt efter skolan med mamma och mina brödrar och kom precis hem. Fick New Moon och en bok av mamma, thank you ^^ Ska köpa alla twilight filmerna har jag bestämt, hihi. I alla fall, ska snart hoppa i ett skönt bad, har fått ännu ondare i ryggen för att jag var med på idrotten idag, smart. Men ja, puss sålänge ♥

dagens outfit.
Jeans - cubus 199 kr.
linne under - old.
mysig grå tjockare tröja över - old, men kan tänka mig att den kommer från typ ullared? Ski mysig i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0