Ebba gästbloggar!!!! :D

2012-08-06 / 21:33:52 / Allmänt / 0 kommentarer
hej alla mina vännooorr!! :D okej izzas vänner jag har ju inga vänner ju... :( HAHAHHAHAHHA OFFFFEEEERR HAHAHAHHAHAHA! okej lugnt nu :) Jag är hos Izza nu och skriver från hennes nya MACBOOKK!!!!!!! NICE VA?! Den är grym! Vi ska nog snart kolla film och bara ta det lugnt, göra kaffe igen kanske... ;) Fast izza vill kanske inte det, för jag tjatar alltid om kaffe och så vill jag helst ha i typ sju sockerbitar och mjölk hahahha!! Iallafall, så har jag känt izza i nio år bara så ni vet ;) så vi är som syskon, har gått igenom allt tsm och växt upp tillsammans. hon är som min familjemedlem för vi har under snart nio år gjort allting together hahahahah JAG kan english :) jaja hejdå, älskar dig izza! :) du är världens bästa kompis! :D hihihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0