Every time that you lose it sing it for the world

2012-08-08 / 12:15:30 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej mina vackra läsare! Igår var jag i malmö med Hilda, fikade på starbucks och kollade i Scifi-bokhandeln. Köpte en buffy bok, tänkte köpa lite annat också men mitt kort krånglade som vanligt. Sen sov hon här, kollade på filmer och så! Hon stack hem för typ en halvtimme sen och jag vet inte alls vad jag ska göra idag... ska nog bara sitta och skriva på boken och sen ikväll kanske jag ska hem till mamma och sova. Nu ska jag nog kolla på ett avsnitt h2o, älskade det när jag var liten när det gick på tv + där är awesome skådespelare och dom pratar australisk engelska, min favorit efter brittiska ♥ Puss! 
heta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0