godmorgon izzas läsare ihihihihih.

2012-08-25 / 11:23:52 / Allmänt / 0 kommentarer
godmorgon alla izza läsare. Ebba här! Izza sov här inatt och vi kollade film (bara lite för både blev trötta och somnade typ hahahaha) och jag skämde ut mig så izza la och asgarvade medans jag grät typ... :( hahahaha alltså jag är VÄRLDENS trögaste! Helt seriöst. Failade som vanligt mig igår och sen typ två timmar senare kom jag på att jag hade tänkt fel, izza bara "ofta du trodde det var så? hahaha förlåt ebba men du är så jävla trög!" haha dör. Älskar dig izza vi har varit bästa vänner i nio år hahahaha! ;) Jaja. Nu ska vi äta frukost, fast först ska jag tvinga izza att vi ska äta lite choklad och chips! Sen frukost :D Sen ska vi bara chilla. Kolla LOL för tredje gången (fjärde för izza) haha, älskar den filmen! Izza skriver senare. Ha det bra, fortsätt läsa Izzas blogg, för hon är en jordsängel.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0