He's starring at me, I'm sitting wondering what he's thinking

2012-08-21 / 19:30:00 / Allmänt / 0 kommentarer
^ Jag var på biblioteket idag, hihihi. Luktprov på justins nya parfym "girlfriend"
 
Andra dagen i skolan avklarad. Haha, ska skriva så varje dag nu. Till sist blir det typ femhundra sjuttiofemte dagen i skolan är avklarad. Nej men det var en lugn dag. Hade mitt framtid val. Ska till Jensen gymnasiet i helsingborg på fredag och hälsa på. Verkar faktiskt som ett bra gymnasium, de har samhälle också och det vill jag ju gå :] Efter skolan var jag med Ebba tills fyra och sen har jag bara tagit det lugnt. Har en jävla sprängande huvudvärk och är täppt. Man märker att hösten är på väg... typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0