How are we gonna make it work when it hurts like this?

2012-08-05 / 10:49:49 / Allmänt / 0 kommentarer
Love ya' ♥
 
Godmorgon! Har vaknat till och från hela morgonen, jobbigt. Fast vill inte slösa bort dagarna nu när det endast är två veckor kvar till skolan. Usch, jag är inte alls sugen på det faktiskt. Kan inte fatta att jag redan ska börja i nian haha. Nog om det. Sitter på mitt rum och lyssnar på musik och dricker kaffe. Senare idag ska jag hem till pappa, har inte träffat honom på evigheter känns det som.
 
Jag behöver verkligen en ny dator... min är så jävla seg! Det hade ju inte suttit fel med en macbook pro, hehehe. Får tjata lite på pappa ;) Nu ska jag äta frulle och kolla på gilmore girls. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0