I was mistaken by the way you loved me

2012-08-04 / 22:07:40 / Allmänt / 0 kommentarer
Är hemma efter en super vecka med mina bästa. Har haft det otroligt mysigt och roligt med shopping, bad, mys, prat, cykling och allt! Det var sjukt roligt att cykla alltså... först var jag ganska nervös men efter första gången ville man bara mer och mer! Att cykla ner från ett 500 meter (om inte mer) högt berg i full fart är verkligen en adrealin kick! Orkar inte berätta så detaljerat om allt men shoppade och badade på badhus en dag, åkte och träffade ganska många från deras släkt igår i smögen och idag har vi varit och badat och haft det mysigt. Nu är jag hemma hos min älskade mamma och har precis badat. Tråkigt att vara hemma, det enda possitiva är att jag äntligen fick träffa mamma och min isbjööörn igen ♥ Nu ska jag kolla på film med mamms. Puss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0