reselista - cypern

2012-08-05 / 11:18:17 / Allmänt / 0 kommentarer
Var reste du?
Cypern, Ayia Napa.

Vem/vilka reste du med?
Mina brödrar, min pappa, sara, min kusin och hennes man och deras barn.

Hur lång tid tog planet?
3-4 timmar.

Vad gjorde du på planet på väg dit?
Lyssnade på musik, sov och kollade på one tree hill.

Vad gjorde du på planet tillbaka?
Sov och lyssnade på musik

Vad gjorde när du kom till hotellet?
Badade! :D

Hur såg hotellet ut?
Jättefint och stort. Massa pooler och sånt.

Hur många pooler vad där?
En mega stor och några barnpooler.


Hur var vädret?
Super varmt och soligt!


Vad var det roligaste du gjorde?
Typ allt. Men parasailing och kolla på showerna ligger nog högst upp på listan.
 
Vad var det tråkigaste du gjorde?
bitchslapa pappa? HAHA

Blev du brun?
yes.

Vilka låtar kommer allitd påminna dig om denna resan?
och sen såklart alla låtar de sjöng i showen...
 
 
 
Shoppade du?
yes, en del.


Vad isåfall?
massa tröjor, lakers keps, england flagga och massa annat.


Saknade du någon? Vem?
Klart. Mamma, spikiboy, vännerna ♥

Vad var det coolaste du såg?
Hmm... coolaste? det måste ha varit trollerishowen. Riktigt nice.

Vad var det bästa du köpte?
Allt. :]

Blev du kär där eller var kär i någon när du åkte dit?
Blev och var, haha! Ola ♥

Kollade du mycket på tv?
Nej, något oth avsnitt ibland på kvällarna när jag skulle sova.

Är du hemma från resan?
japp... :(

Hur var resan?
Helt underbar! Älskar Cypern ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0