Saker ni kanske inte visste om mig...

2012-08-16 / 21:21:30 / Allmänt / 2 kommentarer
◊ Jag skulle egentligen bott i Italien, men mamma ville inte flytta ifrån Sverige. 
◊ Jag är kaffeberoende, big time.
◊ Jag har verkligen världens sämsta humor. 
◊ Jag är bra på att ljuga.... (HAHAHA)
◊ Jag vill bli författare, journalist eller manusförfattare. 
◊ Jag är kär i Kyle från LOL!!!
◊ Jag vill inte ha pojkvän om han inte är Justin Bieber, Kyle eller neger. 
◊ Musik räddade mig. 
◊ Jag har känt E & M i nio år och dom är det bästa jag har. 
◊ Jag tycker One Tree hill var AS dåligt i början. Men nu är det den bästa serien efter Buffy ♥
◊ Jag hänger upp mig på småsaker... typ ni vet låten "what doesn't kill you makes you stronger?" I typ en månad gick jag runt och störde mig på att hon sjunger you know the bed feels warmer, sleeping here alone. Men det tyckte jag var helt fel för min säng blir som en bastu när jag sover där med kompisar. Men nu förstår jag nog vad hon menar! Jag tänker för mycket...
◊ Jag har börjat säga "ÅHH!" Alltså riktigt gnälligt. Det låter jätte jobbigt men är skit roligt att säga. + jag säger det automtiskt nu...
 

Kommentarer
Postat av: Hiiilda!

Det är inte bra att du är bra på att ljuga! för jag tror på det!!!

Svar: hahaha, alltså förlååååt ville!
Izabelle Bw

2012-08-16 @ 21:51:03
Postat av: ebba

älskar dig<3

Svar: älskar dig med<3
Izabelle Bw

2012-08-17 @ 09:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0