svar på frågestunden

2012-08-08 / 17:31:09 / Allmänt / 0 kommentarer

 

Vad får dig alltid att må bra, hur dåligt du än mår?

Musik, glee, Buffy och mina vänner. 

när jag är ledsen och tittar på buffy går det från this ^ till.............. this ^

Vad är din största dröm?

Att flytta till antingen London eller NY och blir författare eller manusförfattare. Eller båda.

Ska ni flytta till cypern?

om pappa hittar ett bra hus, fixar allt med skolor osv osv - Japp. 

Något som inte många vet om dig?

Att jag har super svårt att prata om känslor. Om jag är ledsen så håller jag det inom mig. Jag går inte runt och typ gråter tex. Inte för att det är fel att gråta, verkligen inte. Jag önskar nästan att jag hade gråtit mer än vad jag gör. För jag kan knappt gråta längre. Jag skriver hellre ner hur jag känner i kanske en novell, eller bara skriver det helt vanligt... det är så jag är. Det är väl något dom flesta inte vet om mig. 

Hur gammal var du när du fick din första kyss?

Tror jag gick i femman... 

Läste i ett annat inlägg att du inte mår så bra, vad har hänt? Du behöver inte säga det.

Det är ingenting som har hänt precis... det är bara en sak som har gjort att mitt liv aldrig kommer bli detsamma. Okej, det lät väldigt dramtiaskt och SÅ farligt är det väl egentligen inte, eller jo, just nu är det. Sorry, får inte skriva ut det...

Hur länge har du, Ebba och melker känt varandra?

I november är det nio år! :)

Är du kär just nu?

Kär och kär... jag är väl förälskad i Ola men jag kan liksom inte vara KÄR i honom eftersom att jag inte känner honom.

Förebild?

och min mamma.

Vilka serier kollar du på?

Just nu? 

Buffy, gilmore girls, h2o, dollhouse, tru calling, glee, that's so raven, supernatural, angel. Sen kollade jag ju såklart på typ alla jag har där hemma om och om igen. Jag menar, vissa av dom jag skrev ovan kollar jag om från början igen... Buffy har jag nog sett från början minst 10 gånger. 

dricker du mycket kaffe? Hur många koppar per dag?

Haha... Jaa. Det gör jag. Vet inte hur många koppar, men ibland alldeles för många! 

 


vilken låt tröttnar du aldrig på? 


Jag är en sån person som typ aldrig tröttnar på låtar... men denna får jag väl välja då:

 Kan du lägga upp en bild på dig där du är helt osminkad?

sure! 

helt ofixad och osminkad. 

Var vill du resa mest i hela världen?

New York!

 


Vilka länder har du varit i? 


USA, Egypten, Italien, Kroatien, Turkiet 3 gånger, Cypern 2 gånger, Frankrike, England, Marocko, Grekland, Tyskland. 

Vilket var det roligaste landet? 

USA, tror jag.

 vill du ha en pojkvän eller gillar du att vara singel? :)

Alltså det är väl klart att man vill ha en pojkvän, men det är ju inget måste. Jag tar ju inte den första bästa bara för att ha en pojkvän liksom. Man vill ju vänta tills man hittar "den rätta" om ni förstår. Eller någon som passar in på en förväntning. 

 Lista på serier 1-10?

1. Buffy the vampire slayer

2. One Tree Hill

3. pretty little liars

4. Glee

5. Ghost Whisperer

6. How I Met Your Mother

7. Angel

8. Gilmore girls

9. Tru Calling

10. Supernatural 



Har du haft det bra på er lilla "resa"?

Japp, super bra!! :)

Vad är ditt absoluta favorit ställe på jorden? :) 



Jag skulle vilja skriva NY, men jag har aldrig varit där så jag kan inte säga något. Men jag vet faktiskt inte mitt favorit ställe. Kanske i cypern... eller i Florida... äh jag vet inte! 

Hur var justins konsert i London? Jag ska dit nästa år. Är det likadant som man föreställer sig? 



Den var helt underbar! Jag hade höga förväntningar på konserten men jag säger bara... det slog förväntningarna, det var så mycket bättre! Åh, jag ska också dit. Kom gärna fram och hälsa om du ser mig! :)

Kan du inte berätta om justin konserten och hela London och allt? Med bilder osv? :)

Jo, jag gör det i separat inlägg sen! :)

 

Varför gillar du buffy så mycket?

Alla tror att jag bara gillar buffy för att det är en jätte bra serie. Men det är så mycket mer än det. Buffy har alltid funnits där... vad jag än har gått igenom i livet. Jag är uppväxt med serien, jag började liksom kolla på den när jag var typ... fem år. Och hur jag än har mått har jag alltid kunnat sätta på Buffy och då helt plötsligt mår jag mycket bättre! Typ när mina föräldrar skildes... då kändes det som om ingen annan var där, förutom Buffy. Om jag har haft svåra tider med vänner, kärlek osv så vet jag att jag kan krypa upp i soffan och kolla på Buffy. Det är en trygghet liksom. Och det är det fortfarande. För om jag mår dåligt nu, så kan jag kolla på Buffy och då känns det som om jag är liten igen, en liten tjej med inga bekymmer. Och seriöst, ni måste hålla med om att buffy's kicking ass! ;) 

 



Bantar du fortfarande? (du är redan smal så du behöver inte ifall du gör det!!)

aww! Tack! Nej jag bantar inte. I love food, förutom frukost ;] 

 



Hur känns det att börja nian?

Det känns konstigt... det känns inte som om det var längesen jag började i sexan. Och sen samtidigt känns det sorligt. Sista året tillsammans med klassen. Sen kanske jag flyttar till cypern också liksom? Kommer ju aldrig kunna träffa dom... Ni får komma och hälsa på! :]

Vem av dina kompisar har du mest gemensamt med?

mest gemensamt med? hm... Nicole och Hilda. 

 

Arnold! Vad har du köpt till mig?? :D :D 
Puss saknar dig! <3

Ville! Haha, glöm det. Jag tänker inte säga det! ;) Saknar dig med, även om vi träffades i morse! Puss<3

Alltså är du typ super bortskämd? Typ, har precis varit i cypern och USA tidigare i år, en ny iphone för några veckor sen och nu en macbook. Är din pappa as rik eller?

Jag blir så jävla trött på folk som säger att jag är bortskämd osv! Okej, jag får mycket saker. Men jag är inte bortskämd! Jag har inte precis en egen städerska, egen kock osv! Och har ni nånsin sett mig bära kläder från typ lexington? Nej precis! Jag handlar typ aldrig kläder och när jag väl gör det så handlar jag mest på rea, typ på gina osv! 

Har du rört ngns kuk och isåfall va de kul och hur många har rört din fitta?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0