This is the first day of my life

2012-08-19 / 13:00:46 / Allmänt / 0 kommentarer
Heeej! Är så trött och as varm. Jag orkar inte göra någonting, sitter bara här hos min moster och... glor. Har i alla fall lyckats göra ve mig så smått. ÅH, jag kan inte förstå att det är skola i morgon juuuu. Fyfan vad tråkigt. Har laddat ner en sån kaloriräknare på min mobil också, för mamma tycker jag äter för lite så måste nå upp i dom kalorierna per dag, HAHA dör. På onsdag ska jag till optikern för jag har ju börjat skela igen, ser skit roligt ut. Pittögd. Ska även hämta ut mitt leg och låsa upp tusenkronors sparren på mitt kort. Så då blir det shoooppping! Nej, just kidding. Måste spara. Lite i alla fall. Nu ska jag ut! Kram ♥
dead. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0