woke up on the right side of the bed

2012-08-28 / 16:51:16 / Allmänt / 0 kommentarer
Hemma efter ett roligt läger med skolan. Var faktiskt roligare än jag hade tänkt mig. Hade massa tävlingar osv, mycket skratt och en spökrunda på kvällen. Och jag älskar liksom sånt, bästa jag vet hihihi. Lärarna hade typ gömt sig i skogen och hoppade fram och skrämde oss. Sen berättade de att där hade legat ett gammalt mentalsjukhus där förr, och att vissa rymde osv osv. Vet inte om jag tror på det dock eftersom att de lurade oss en massa. HAHA. Det var i alla fall super roligt alltihopa. Idag är det betrAyal day, fast kommer inte kunna se avsnittet förrän i morgon men det gör inget. Då blir det bara mer längtan :] Nu ska jag äta något och kolla på Buffy eller något. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0