I could feel your heart so close to mine.

2012-01-19 / 21:38:17 / Allmänt / 0 kommentarer
Alltså jag har inte gått in i duschen än... lite seg typ. Men ska alldeles strax gå in. Började förresten om hela min ö innan, haha. Kan inte bestämma mig. Nej men har faktiskt stått här och spelat in i min hemmastudio lite.
Kommer nog bli ganska dålig uppdatering i morgon, ska hem i någon timme och sen ska jag till herrmatchen med massa från klassen. Hilda ska uppträda med sin dansgrupp, så det vill vi ju inte missa, hehe! Och sen kollar jag väl typ på halva matchen för det är ju disney on ice på lördag! hehehe, har längtat som in i! Pussen ♥
älskar hur typ alla dansar olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0