We making all the same mistakes.

2012-01-12 / 21:40:08 / Allmänt / 0 kommentarer


Hej. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla supernatural. Eller något annat. Fast ska först måla mina naglar, hehe! Jag är ganska trött. Typ. Funderar på att färga mina hårtoppar blåa också, sjukt snyggt.

Mitt minneskort till kameran har förresten slutat fungerat helt. Får väl köpa ett nytt antar jag. Helst innan lördag, då vi ska på disney on ice. Jag längtar verkligen super mycket, det kommer bli jätte mysigt. Ska kolla på pretty little liars och äta ostbågar kvällen innan har jag bestämt, för det gjorde jag förra gången vi skulle dit hehe. Gulligt värre. Nej nu ska jag på toa! Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0