All my life I've been good but now I'm thinking, what the hell?

2012-06-06 / 20:12:26 / Allmänt / 0 kommentarer

Super mysigt dag med mina älskade vänner. Har varit vid utkikstornet här i Åstorp, man ser verkligen över hela Åstorp och såklart längre. Det slutade med att vi satt där i typ en timme och skrev en lista över saker vi ska göra i sommar, vissa saker blir nog lite utmanande... Sen åkte vi till Danmark med deras pappa. Deras pappa är liksom som min pappa också, har liksom känt dom hela livet. Tog en glass i danmark och gick runt. Ebba var livrädd för fåglarna som kom as nära oss och skrek och klämde sig fast vid mig haha! Cyklade hem vid sju och har sen dess suttit vid datorn och lyssnat på musik och fixat ihop ett skolarbete. Nu ska jag bada. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0