Everything will be alright if you keep me next to you

2012-10-24 / 21:22:00 / Allmänt / 0 kommentarer
I looove min nya keps. Jag, snyggis Piccs och Harry på bilden, snyggis Ville står för bilden så hon kunde inte vara med. 
 
Varför gör PLL såhär mot oss?! Såg ju som sagt halloween avsnittet idag men som vanligt får man bara mer och mer och tänka på för varje avsnitt. Och nu börjar det inte förrän i januari igen. JANUARI. Avlider typ. Arrrghh, sjukt hur spännande det är. Craaazy avsnitt iallafall! 
 
 
Jag har ju då sen jag kom hem pluggat lite, NO provet kan seriöst bara ta självmord. Jag kommer vara glad om jag ens får E på det. Men på riktigt, vad kommer jag ha för nytta av atomer, molekyler och sånt skit när jag "blir stor"? HAHA. Blir äldre. Inte ett skit. Jag ska bli manusförfattare, författare, producent eller journalist. Så NO, stick. 
 
Nu ska jag kolla på Buffy och dricka te. Jag älskar verkligen te. Det är så mysigt på något sätt. Tihi. Godnatt mina snyggingar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0