höstlov.

2012-10-28 / 17:04:35 / Allmänt / 0 kommentarer
I fredags invigde jag lov. Efter en otroligt jobbig vecka med tre prov. Efter skolan fick de som ville stanna kvar och kolla på skräckfilm, jag och nicci stannade + några andra. Inte super många men ändå ganska roligt. På kvällen var jag hos nicole, firade lovet med scream, xfactor och godis. Det var till och med några utanför som smällde raketer. På lördagen var vi på puma outlet vilket var super roligt men jobbigt att gå där. På kvällen åkte vi till Hildis och hade mysigt, kollade skräckfilm och så. 
 
Annars då? Jag har sovit i princip hela dagen. Kom hem runt halv tio och somnade vid halv 12 och har sovit tills nu. Antar jag var ganska trött haha. Ska förhoppningsvis snart hem till mamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0