loving him was red

2012-10-23 / 21:43:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Varför lägger jag ens upp såna här bilder? Kommer antagligen ångra mig sen. Om ni undrar vad jag har ovanför läppen så är det bara min gigantiska (och när jag säger gigantiska så menar jag verkligen GIGANTISKA) finne som vägrar försvinna. Får tvingas leva med den. (Det ser ut som om jag inte har några bröst på bilden också, pga av vääldigt stort linne. Men jag har faktiskt bröst. Inte jätte stora, men dom finns där.)
Nu har jag badat. Sitter/ligger i sängen med en kopp te och ska kolla på charmed och sen Buff. Är på sista säsongen </3 

I morgon har jag studiedag, GÖTT. Ska hem till Hilda med Nicci och Ingrid och kolla på pretty little liars HALLOWEENAVSNITT. Ohyeah, ohyeah. Swaggie på det. Nej, sov gott era jävlar. Nej förlåt. Älsklingar. ♥
hahahaha, kolla här i charmed!! Dog lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0