Matte är inte min starkaste sida

2012-10-23 / 17:06:33 / Allmänt / 0 kommentarer
^Mattelektioner är inte min starkaste sida...
 
Sitter i min säng och lyssnar på musik, har precis kollat på charmed och borde egentligen plugga. Men alltså det finns så mycket annat som är SÅ mycket roligare. Dansa runt på rummet till Justin är inte helt fel, men neeej då måste man plugga arslet av sig. 
 
Har ni tänkt på en sak? Varför heter det just HOTmail? Är det för att den är het eller? Och hur pinsamt är det inte om man ska skriva sin mail till någon och bara lisamå[email protected] och råkar skriva HORmail. Det har hänt mig ett antal gånger och man vill aldrig mer prata med människan. Speciellt om människan skulle råka vara en lärare. Nu ska jag sluta babbla och plugga! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0