T-Swift, plugg och spöken

2012-10-22 / 21:12:48 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej på er mina... sockertoppar! Jag kom hem vid fyra och sen dess har jag nästan bara suttit och pluggat. Nästan. Kollade på ett avsnitt misfits också. (Ny serie igen, detta är inte hälsosamt) När jag såg klockan började gå mot åtta tyckte jag det var dags att hoppa i ett bad. Så nu sitter jag här i min säng, nybadad och slut i huvudet. Tänkte kolla på charmed nu och försöka sova tidigt. Annars går inte kunskapen in i huvudet.
 
VET NI? Världens äckligaste sak hände innan! Jag skulle då sätta på mitt badvatten, så kollar jag ut i pappas och saras sovrum på sängen och sen en "gestalt" sitta där. Alltså ett spökte. Det var liksom bara as snabbt men ändå! Såg liksom en människa, suddigt. Så JÄVLA creepy. Är nästan 100% säker på att det spökar här. Har hänt grymt mycket saker enda sen vi flyttade in. Blörk... Och jag är sån som tror på allt sånt övernaturligt, så japp. Dagens händelse! Kanske borde börja med "dagens händelse"? Haha nej, det tänker jag inte göra. Nu ska jag sluta babbla. Hejdå! 
 
FÖRRESTEN, T-swift släppte nytt album idag. Så sjuuuukt bra låtar, Blev asglad när det kom ut på spotify, men sen tog dom jävlarna bort det igen. Baaaad. 
Åh nej, nu fick jag värsta tvångstankarna.... fan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0