the only thing that would hurt me is if you weren't here.

2012-10-17 / 18:48:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Tummen upp för första världskriget eller något... intressant men gud så tråkigt. Svarat på massa frågor om krig, gjort klart en melodi inför musiken och ja... mer krig. Borde väl antagligen plugga NO och spanska också, men jag är så slut och har ont i hela kroppen så ska snart lägga mig i ett varmt bad. 
 
Alltså jag hoppas verkligen inte min musiklärare ser detta, men fyfan vad tråkigt det är på musiken på min skola. Pratar om massa noter och ska skriva egna melodier, wehååå. Istället för att sätta ihop en musikal eller något? Lite high school musical känsla. Hade varit tusen gånger bättre. Äh, ha det bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0