you look at me like I'm a stranger

2012-10-13 / 12:52:51 / Allmänt / 0 kommentarer
heej! Idag vankas det kalas < haha vafan? Vankas? För mig och min lillebror! Den lilla skiten fyller 11 år idag... Väckte honom imorse med sång och med att trycka upp scream-masken i huvudet på honom. Älskar dig broo! Jag fyller ju inte år förrän den 1 november men jag klagar inte över att få presenter i förväg. Senare ikväll kommer Maria och hämtar mig på sin moppe, hon har också precis fyllt år så hon ska ha tjejkväll. Fullt upp hela dagen med andra ord!
 
Har börjat kolla på serien Charmed också, den är verkligen awesome. De gamla serier/filmerna är typ bäst. Lite dålig kvalité men vad gör det? Nuuu ska jag göra ve mig innan gästerna börjar trilla in. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0