I think i wanna marry you

2013-04-07 / 20:42:20 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår var jag på bröllop! Först kykan (självklart) och sen efterfest. Det var riktigt roligt. Jag och Nicci dansade som galningar, uppträdde med en låt till det nygifta paret och dansade till och med polsk folkdans, hehe ;) Vid halv 2 gick jag och Nicole hem till mig, GICK. Halv 2 på natten. Det var svinigt kallt. När vi kom hem åt vi och kollade på film. 
Efter Nicole hade stuckit idag hängde jag med mamma till jobb och just nu sitter jag och äter och ska snart bada. Är själv hemma med mamma ikväll så det blir one tree hill lite senare, mamma älskar också den hihi, så det blir toppen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0