hiss & diss

2013-01-05 / 13:22:23 / Hiss & Diss / 0 kommentarer
- annorlunda musik. Eller inte annorlunda egentligen, menar mer att alla andra i min ålder lyssnar på tex david gauetta (stavning?) och massa sån musik. Jag menar ABSOLUT INTE att jag kritiserar er musiksmak, jag lyssnar själv på sådan musik ibland. Jag menar att det är trevligt att se att fler än jag lyssnar på tillexempel rocket to the moon, sleeping with sirens osv. Lite mer såhär.. ehm, poetisk musik, kan man säga så? Jaja.. hoppas ni förstår vad jag menar! 

- Jullov. 
Även om vissa dagar kan vara riktigt tråkiga och man bara längtar tillbaka till skolan så är jullovet underbart. Det kommer liksom precis där man är som tröttast, man orkar inte göra någonting och sover typ hela tiden. Wonderfuuuul. 
 
Tv-spel. Det är awesome. Har snart varvat mitt buffy spel så är på jakt efter något nytt, roligt playstation 2 spel. Jag gillar typ inte wii, PS3 och sånt. PS2 forever, hahaha. 
 
- Ingen snö på julafton. Vet inte hur vissa av er hade det, men här var det ingen snö i alla fall. Men dagen innan snöade det as mycket, det var vitt överallt och sen på morgonen när man vaknade var ALLT borta. What's the deal with that? Man måste älska Sverige, eller inte.. 
 

- Bisexuell-trenden. Detta är nästan bara skrattretande, men på sista tiden verkar det som om alla helt plötsligt har blviit bisexuella? Jahaa, okeeej? Så nu är du bisexuell helt plötsligt, jaha du också? Jaja men okej. Fine med dom som verkligen är det, men att det har blivit en trend? Inte okej HAHA. This world is so fucked... 
 
- Nyårslöften. Eller jag dissar inte nyårslöften i allmänhet. Det är ett specifikt jag stör mig på. Och det är "att börja träna mer". Man behöver inte nyårslöfte för att hålla det? Man ska träna för att man ska må bra inte för att man känner ett måste, bara för att man har det som nyårslöfte! Så just nu är det väl heelt fullt på alla gym, men om några månader kommer där vara ganska tomt igen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0