Ettan avklarad och Miley Cyrus!

2014-06-05 / 21:37:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej babes! Igår var en sjukt bra dag. Skolavslutning, vilket innebär att jag nu mera inte går i ettan på gymnasiet längre utan snart kan kallas en tvåa! Hur sjukt? Känns ju som om jag nyss började ettan. Under året har jag träffat underbara människor, och fem av dem är idag några av mina bästa vänner. Hade verkligen inte kunnat önska mig några bättre helt ärligt talat. 
 
Sedan åkte vi in till Köpenhamn för att fira in vårt sommarlov med Miley Cyrus! Mer än grymt. Köade i drygt tre timmar och kom näästan längst på vår "parkett" eller vad man ska säga. Konserten var sjukt nice och Miley är ju hur cool som helst samt GRYM live! Man blev verkligen inte uttråkad en enda sekund. Det blev massa dans, sång och party där kan jag säga! Och varmt var det! Verkligen en av de bästa dagarna i mitt liv. :) 
 
Åh alltså kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar att gå på konserter. Det är verkligen det bästa som finns, inget klår den känslan när man står där inne med sina vänner och sjunger och dansar som om livet berodde på det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0