Mycket bra helg om jag får säga det själv

2014-03-02 / 19:13:03 / Allmänt / 0 kommentarer
HAHA alltså Hil ditt inlägg, love you sooo much! ♥♥
 
Hej älsklingar! Hur är det? Vet att jag suger på att blogga med Hilda gjorde ju det till mig så det duger väl? heheh. I freedags kom Hil hem till mig efter allt för länge utan varandra! Så det var såå mysigt. Ja hon skrev ju i princip det vi gjorde så ni kan ju läsa inlägget nedan ;) 
 
I lördaags var hon tyvärr tvungen att åka hem ganska tidigt för jag skulle till sci-fi mässan med min familj! Körde redan vid typ halv 11. Älskar det, det är liksom bara massa sci-fi saker, serier, böcker osv osv. + att as många typ klär ut sig till sina favoritkaraktärer och så. Sjukt nice. Typ nördarnas paradis ;-) Tog tyvärr inte foto med någon denna gången eftersom jag tyckte det var onödiga pengar när jag knappt visste vem någon av dom var. Köpte dock en charmed docka och fyra filmer! 
(Har tyvärr ingen bild på charmed-dockan, och den är hos pappa så kan inte fota den...)
 
Idag har jag legat i sängen typ halva dagen och kollat på chicago fire (LOVE IT) och sen följde jag med mamma och Mia på familia. Köpte en tröja och två böcker. Lovely. Har nyss gjort någon snabb läxa, tänkte sätta mig och läsa nu.. har lite feber så mår inte så jättebra men får väl ta lite vitaminer och hoppas på att det går över! Ciaaao
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0