back on track.

2011-04-08 / 18:23:41 / Allmänt / 1 kommentarer
nu är jag tillbaka, shit vad jag har saknat och blogga och självklart er! Frida gjorde en super duper fin design till mig men jag kände att jag ville göra en egen, men tack så mycket frida. Den andra blev också grym!
Jag är på så himla bra humör nu när jag får blogga igen, hehe. Sitter just nu hemma hos pappa och ska snart äta fondue, vetefan hur det stavas. Sen ikväll är det vampire diaries, YES! :D
ska kolla runt lite nu, svarar på frågestunden senare ikväll så kom igen och ställ frågor nu! Puss på er älsklingar ♥

Kommentarer
Postat av: ebba.

Kan ju allt om dig, men här kommer lite iallafall. Kul för andra att se kanske? haha.

1. Kan du lägga in en bild på dina fem favoplagg? (a)

2. Hur ser din framtid ut?

3. Hur är din drömkille?

4. Vilka bloggar följer du?

5. Hur kommer dín sommar se ut?

Kommer fan inte på mer. puss&kram syrran, jag älskar dig!<3

2011-04-08 @ 18:35:33
URL: http://eebbastjarnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0