dag 10 - favorit foto på justin bieber.

2011-04-28 / 15:36:04 / Allmänt / 0 kommentarer
hoppade över dag 9 för den var helt cp. Typ vad som kittlar din fantasi? haha konstigt. Så vi kör på dag 10!

alltså jag kan inte välja en favorit bild på justin. Där är för många snygga liksom, sen kommer där nya hela tiden och då kommer jag bara ångra mig senare. Men bilden ovan är grymt gullig på honom, tror det är innan eller precis när han hade blivit känd. Och det är nog min absoluta favorit bild på honom, mest för att det var den första bilden jag såg på honom också. Då min bieber fever började. Men jag tycker i alla fall att bilderna här nedan är extra snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0