Dag 20 – Min favorit film.

2011-04-09 / 12:47:33 / Allmänt / 0 kommentarer
alltså jag har ingen speciell favoritfilm, kollar mer på serier. Så bytar det till min favorit serie istället.

okej, min favoritserie är buffy the vampire slayer. Men också pretty little liars och the vampire diaries. Så jag kommer skriva lite om alla tre, okej? :)

Buffy the vampire slayer.
jag älskar verkligen den serien, jag har växt upp med den. Och när jag säger att jag har gjort det så menar jag verkligen det. Jag började se den när jag var ungefär fem år, och jag var heeeelt beroende! Sen typ tänkte jag inte mer på den och sånt, men kollade lite ibland på tv och så. Kommer ihåg att när jag hade min värsta period, typ i ettan. Så hade vi inte femman hemma så jag gick till farmor och farfar varje söndag när den visades.
Jag älskar den för att den har verkligen allt, kärlek, spänning och allt! Man gråter, man skrattar och man bajsar nästan på sig så spännande det är ibland. Jag har verkligen lärt mig mycket från den här serien. Och jag älskar typ magi, vampyrer och övernaturliga krafter, serien är perfekt. Rekomenderar den till alla! Man kan inget annat än att älska den ♥



Pretty little liars.
det var inte så länge sedan jag började se pll (prettylittleliars) men den är riktigt bra, helt grym är den! Den är så himlaaa spännande! Den är faktiskt mer spännande än buffy, men på olika sätt. Men ändå, att där är sjukt snygga killar med i är ju bara ett +. Precis som i buffy, speciellt spike i buffy!! En serie med mycket skratt kan jag ju bara säga!
Men i alla fall, jag gillar tanken på de fyra tjejerna som var bästa vänner men sen splitras dom pga av en sak, sen hittar dom tillbaka till varandra igen och blir bästa vänner igen. Önskar man hade ett sånt gäng alltså, verkar riktigt roligt. Okej vi är nästan så i skolan, jag, nicci, jozzan, ida, sanna och anna. Men ändå. En sevärd serie!♥

 toby ♥

The vampire diaries.
Denna serien började jag se i Egypten, sara hade laddat ner den. Jag ville först inte se den för jag tänkte "äh, något som är som twilight, fast härmat" Okej, det är likt twilight men mycket bättre! Faktiskt, twilight är skit bra men vampire diaries är mycket bättre.
Detta är också en jätte spännande, och bra serie. Med snygga killar ofcourse, damon är ju bara mums ;)
aja, rekomenderar denna också! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0