Ebba gästbloggar.

2011-04-10 / 19:12:06 / Allmänt / 0 kommentarer
Hello! Ebba här. Såg att Izza hade gästbloggat på min blogg, så måste bara gästblogga här hos min syster! Just nu saknar jag dig så att jag håller på att dö, Izza. Det värker i mitt hjärta, menar det!... Saknar dig så grymt. Det är alltid så tufft när jag ska hem från dig. Saknar dig så sjukt mycket efter vi har träffats så det är inte sant! Våra minnen är obeskrivliga och vi är tillsammans heeeelt tröga i huvudet! Vi tänker ju jättelogiskt, hm... haha! Tack så mycket för ditt inlägg syrran! Finns också alltid vid din sida, vad som än händer! åh! Sitter nästan här och dör av längtan efter dig. jättejobbigt är det!
Jag älskar dig så enormt jävla mycket gumman, glöm aldrig det!! puss&kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0