godmorgon ♥

2011-04-17 / 09:12:59 / Allmänt / 0 kommentarer
godmorgon på er, vaknade precis i min nya sköna säng, hihi. Idag ska vi till ikea och ekebymöbelaffär och köpa resten av sakerna... ska bland annats köpa en spegel, en skit snygg tavla osv! Sen ska jag även sätta upp min dator och sånt idag. Lägger självklart in bilder när det är klart!
Bestämde mig innan för och vänta lite med att måla i min walk in closet, för att först och främst får allt annat bli klart, sen gör jag det. Ska nog i alla fall skriva "passion for fashion" där inne med såna bokstäver som man köper och klistrar fast. Nej nu ska jag dricka kaffe latte från kaffemaskinen, haha. Puss

gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0