London here we cooome! Om två år...

2011-04-28 / 18:52:04 / Allmänt / 0 kommentarer
alltså vill bara att det ska bli morgon så jag kan gå till skolan och sen träffa Ebba. Fattar ni hur mycket jag har saknat henne alltså? Vafan, jag och ebba brukar träffas 24/7 men sen har vi liksom inte träffats på över en vecka! Sjukt.
Längtar i alla fall sjukt mycket till jag, Ebba & Melker ska till London, herregud vad roligt vi kommer ha! Kan ni se oss tre där? Åstorps vildaste människor? haha, det kan knappt jag! Vi kommer ju fan bli utslängda från landet ;)
Men vi kommer ha sjukt roligt, det vet jag redan nu! Massa shopping står redan på listan för mig och Ebba! Puss sålänge.

adorable♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0