svar på frågestunden.♥

2011-04-08 / 19:59:10 / Allmänt / 0 kommentarer

Kan du lägga in en bild på dina fem favoplagg? (a)
svar:
japp, klart jag kan syster. Men gör det typ någon gång i veckan ♥

Hur ser din framtid ut?
svar:
eftersom jag inte kan se in i framtiden, haha. Så vet jag inte hur det kommer se ut. Men jag kan ju säga hur jag vill att den ska se ut, jag vill typ träffa en underbar kille, vem vill inte det liksom? Flytta till ett jätte fint hus med honom i London. Sen vill jag antingen bli sångerska, skådespelerska eller fotograf. Kanske inte kan bli sångerska för jag har kanske inte talangen till det precis, men never say never right? ;)

london ♥
Hur är din drömkille?
svar:
min drömkille ska vara lite mystisk... helst vampyr men ja ;) Eller justin bieber som var vampyr hade ju varit heeelt perfekt! Men han ska helst ha brunt, hyfsat långt hår. Lite rufsigt. Typ som justin hade det innan. Sen ska han vara ganska lång, fina ögon. Vara snäll, omtänksam, bry sig om mig och ha bra klädstil.

Vilka bloggar följer du?
svar:
typ alla mina vänners, din (www.eebbastjarnqvist.blogg.se) www.nicullen.bloggplatsen.se, www.nninaslilla.blogg.se , och många fler! Sen följer jag även www.kenzas.se .

Hur kommer dín sommar se ut?
svar:
mycket sol och bad ! Kommer vara mycket på stranden med vänner, shoppa och hitta på roliga saker. Sen vet jag inte om vi ska någonstans med familjen... tror vi ska utomlands till jul istället. Men i alla fall, mycket bad och sol med alla underbara vänner! ♥


Vill du tatuera dig? Isåfall vad och var ? :)
svar:
ja jag vill tatuera mig... men inte just nu såklart. Men när jag väl ska göra det så vill jag inte göra något stort. Jag funderar ju såklart nu på att skriva ett litet "JB" som symboliserar justin bieber. Men jag tror inte jag kommer vilja göra det om typ fem år... och om jag hade viljat hade jag ångrat det senare i livet. Nej men min första tatuering ska nog vara en fin text som där står "never say never". För man ska verkligen aldrig ge upp och aldrig säga aldrig. Vet inte riktigt var jag vill ha den, men tror vid handleden! ♥

Gillar du någon just nu ?:)<3
svar:
ja justin bieber. Haha nej, men ja jag gillar två olika just nu. Båda är underbara killar och liksom hur ska man välja? ;) Nej jag skoja. Men kan ju inte skriva vem dom är här. ♥

gillar du verkligen emil berg?
svar:
Han är söt, men jag gillar inte honom.

hej, vilken kamera använder du? fin blogg:)
svar:
jag använder en canon EOS 1000D , tack så jätte mycket! :)

vem är den lilla tjejen till vänster?
svar:
om du menar den längst till vänster så är det min bror, eller ja egentligen inte men han är som en bror till mig och han är en kille inte en tjej! Och menar du hon i mitten, så är det jag.

(bilden)

vilken bh storlek har du?
svar:
haha var tvungen till att kolla, men jag har 70/75 B !

Vilken hårfärg gillar du mest?
svar:
jag gillar många hårfärger, men blont är fint men gillar även brunt. Älskar hårfärgen jag har nu, typ mellanbrun med ljusa slingor i!

vad är din favorit mat?
svar:
TACOS! :D


vad använder du för produkter till håret, smink osv?
 
1 -
en jätte bra mascara som jag har köpt på maxi. Finns även att köpa på typ kicks och sånt. Men typ alla mataffärer får ju in dom också. Kostar ungefär 110 kronor.
2 - puder, om jag inte använder foundation, som jag typ aldrig gör så har jag puder. Ett jätte bra puder från H&M kostar ungefär femtio kronor.
3- min älskade parfym, oh my god. Älskar den så himla mycket haha. Den är himmelsk ;) Det är en kopia från DKNY äpple parfym sak, och är köpt på oj för sjuttio kronor, hihi.
4- värmespray, som jag använder innan jag plattar håret så det inte ska slitas så mycket. Finns att köpa hon frisören för 130 kronor.
5- dedorant, mamma har köpt den så vet ingenting om den förutom att den är bra.
6- min älskade rouge, man ser liksom ut som ett lik utan rouge. Min mamma har köpt denna också, så jag vet inte något om den.
7- min foundation, fick den i julas och är suuuper bra! Man får jämn hud och den täcker typ finnar och så. Man ser inte att man har foundation för den ser så naturlig ut!

hade du kunnat vara tillsammans med en tjej?
svar:
haha neeej! Verkligen inte, usch. I'm all into boys! ;)

Vrf dumpade du filip? Ska du satsa mer på "jonas"?
svar:
gillade inte honom. Han har varit min bästa vän sen i ettan, kändes ungefär som att vara tillsammans med sin bror. haha nej det ska jag inte eftersom han är typ 20 år? ;)

alltså vad var det som var så speciellt sommaren 2009? Vad hände liksom?
Jätte bra blogg :)
svar:
haha det hade tagit en evighet att förklara det, men jag ebba och melker var på typ oj hela sommaren. Allt började med att vi skulle köpa korv. Och sen en som jobbar där, som vi senare fick reda på var en i min klass storasyster. Så typ verkade de som om hon var sån nöjd med sitt hår och så. Så vi började kalla henne tmdnh (tjejen med det nöjda håret) hahahahahha! Tänk på att detta var 2009 och var väldigt tramsiga då. Sen typ började vi känna henne och hon var riktigt rolig och sånt. Kan berätta mer senare, haha! Tack så jätte mycket! ♥

vilka är dina favoritartister? :)
din blogg är bäst!!!!
svar:
justin bieber, demi lovato, lucy hale, selena gomez, james marsters, chris brown, och många fler! Aww tack så jätte mycket!!

skriver du dina egna låtar? :)
svar:
japp det gör jag! :)

varför började du blogga?:)
Skit bra blogg btw, älskar den!<3
svar
: För att jag älskar att skriva! :) Tack så mycket , blir super duper glad! Kram!♥

Kan du inte lägga upp lite bilder på vilken typ av design du vill ha på ditt nya rum?
svar:
haha jo sara det kan jag, men gör det i ett annat inlägg senare ;)

Vart ska Du praoa?
svar:
jag har inte en blekaste aning, blir väl hos dig pappa? ;D

Hur många har du kysst?
svar:
haha, en.

Skulle du kunna förlora oskulden nu om det va med Justin?
svar:
haha nej louise, det hade jag inte kunnat, snuskis ;)

Har du någon gång ätit bajs?
svar:
ja? Du stekte ju till mig när jag var hos dig, kommer du inte ihåg det? ;o haha

Om du var tvungen, vem av dina mostrar skulle du valt att bo hos?
svar:
det går ju inte att välja. Älskar alla mina mostrar lika mycket ju. Men eftersom att du är som en storasyster louise så kanske dig ;)

Vad väger du?
svar:
48 kilo, typ. Men håller på att jogga varje dag så jag ska bli smal till sommaren, haha ;) Men orkar liksom inte hetsa om vikten, det är inte det viktigaste här i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0