bye bye hollywood hills. I'm gonna miss you.

2011-08-17 / 20:32:18 / Allmänt / 0 kommentarer
Har ätit, duschat och så. Sitter och kollar lite bilder osv. Satt och tänkte på senaste pretty little liars avsnittet som jag såg i morse. Alltså Spencer är ju bara för underbar! haha! Kan man adoptera henne?! :')
Hade ju inte tackat nej till att ha henne som min syster precis.
Ska gå och föna mitt hår nu, sen ska jag slappa resten av kvällen Skriver självklart något inlägg till, puss!
haha, aw! Snällt... "you're really tiny". Verkligen en av mina favorit scener i detta avsnittet!

Aria: I'm not mad at you!
Spencer: Really?
Aria: Yeah.
Spencer: G
ood! Because I just did it because I was nervous and you're, you're really tiny and I love you!
Aria: I love you too.

Om ni vet om man kan adoptera Spencer, hör av er! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0