Can you feel it?

2011-08-26 / 07:57:21 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon sunshines!
Vaknade nyss och messade nicole direkt hehe. Josephine ska på någon sån lastbils sak idag så hon är ledig från skolan, tråkigt. Men aja.
I dag får vi vårt vanliga schema... dock börjar vi inte gå efter det förrän på tisdag nästa vecka. Gött. Är liten nervös att vi kommer få såna överlånga dagar, men det tror jag inte. Efter skolan ska jag inom biblioteket en sväng, lämna en bok och låna en ny. Fredag idag, galet skönt faktiskt. Fast jag tycker skolan är skit rolig är det väl skönt med helg liksom? Hörs sen, ha en bra dag! Kramis ♥


När jag sitter och tänker kan jag fortfarande inte förstå att jag har sett Justin Bieber live. Det var liksom en dröm som kom i uppfyllelse. Och det är helt awesome. Den känns fortfarande som en dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0