dag 29 - Predict something about the next season

2011-08-07 / 12:21:32 / olika listor. / 0 kommentarer
Detta är skitsvårt. Men jag tror att Finn och Rachel kommer fortsätta vara tillsammans, dock kommer Rachel fokusera väldigt mycket på sina broadway drömmar. Det kommer komma nya medlemmar till glee klubben, kanske. Jag, personligt vill inte det. Eftersom jag tycker det räcker med dom som är där nu liksom. Känner liksom om om man känner dom nu, vill inte lära känna några nya, hihi :')
Tina och Mike kommer definitivt vara tillsammans, verkar som om de är perfekta för varandra. Puck kommer fortsätta sukta efter lauren, men hon kommer fortsätta dissa honom. Mercedes kommer få en pojkvän, dock inte sam. Har jag hört. Men äntligen får hon en riktig pojkvän! Hon är värd det!
Santana och Puck kommer bli tillsammans igen, i ett riktigt förhållande... jo, I wish. haha. Det kommer dom ju dock inte, tyvärr :( Tror Santana kommer bli tillsammans med Brittany faktiskt, eftersom hon är ju typ dödkär i henne... men ja. Will & Emma kommer gifta sig, weehoooo! Eller ja, I hope so. Sen kommer ju självklart alla satsa jätte hårt på deras karriärer. Collage nästa år juuuu. Dock, kommer brittany inte komma in på något collage, I think. Eftersom hon är så grymt trög. Men det skulle nog komma en säsong 4 av glee? Hörde det i alla fall. Och då skulle det nog vara med dom som inte kom in på något collage. Men aja. Artie, jag tror de kanske hittar något hjälpmedlem så han kan gå? Iaf ibland. Quinn, jadu... hon kanske äntligen hittar någon som kan "älska henne"? Som hon säger i sista avsnittet. Att hon bara vill att någon ska älska henne. Finn har älskat henne, sam har älskat henne & puck har älskat henne. Nöjer hon inte sig med det? hehe. I alla fall... vilka finns det mer? Just det, KURT! Kurt och Blaine kommer fortsätta vara tillsammans, dom är ju faktiskt sjukt söta! ^^ Sen tror jag även Emma kommer komma över sin sån 'förbi' för smutsiga saker. Tror faktiskt de flesta kommer komma in på collage ändå, förutom brittany ;) Tror denna säsongen kommer handla mest om collage faktiskt. Men som vanligt, det kommer bli en fantastiskt säsong! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0