Every now and then I get a little bit nervous that the best of all the years have gone by.

2011-08-24 / 15:05:15 / Allmänt / 0 kommentarer


Koncertrerad? haha.

Förlåt för att jag inte har bloggat. Men kom hem från lägret vid två tiden då pappa kom och hämtade upp mig. Sen skulle vi direkt till min älskade kusin Jonathan som fyller 3 år idag, grattis! ♥
Lägret var faktiskt ganska awesome, förutom hälsoskit temat. Äckligaste maten jag nånsin ätit så åt typ ingenting på två dagar. Så har suttit och pregat i mig pizza nu, MAT säger jag bara!
Fotade inte så jätte mycket, men micki fotade en del. 40 bilder typ. Ska lägga mig i ett bad nu sen ska jag lägga mig ganska tidigt ikväll för jag är galet trött. Ska kolla på the lying game och så! Skriver i morgon, puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0