Hellooooo

2011-08-18 / 18:38:34 / Allmänt / 0 kommentarer
skolan är igång, vilket innebär dagens outfit.
stickad tröja - någon affär på kista köpcenter i Stockholm, 150 kr.
Jeans - cubus, 199 kr.
linne under - gina tricot, 99 kr.

Är hemma nu. Den sista timmen satt jag och Ebba mest och snackade och drack te, ja vi är tanter.
Så, skolan idag. Helt okej, ganska underbart. Faktiskt. Fantastiskt att få se alla igen. Gud vad jag har saknat min älskade klass. Som in i! Ser fram emot i morgon faktiskt, en dag i skolan och har redan skrattat mer än på hela sommarlovet :')
Kom till skolan och hörde en lärare "alla i 7;1 samlas här", och jag går dit och ställer mig. Alla kollar konstigt på mig men jag förstår ingenting och står kvar där enda tills Nicole säger, "Eh... Izza, vi går i 8;1" och skrattade samtidigt.
Typsikt mig att skämma bort mig första dagen? Nejdå. Ska ut och prata med pappa nu, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0