If I was richer, I'd still be with you.

2011-08-04 / 19:19:06 / Allmänt / 0 kommentarer
Shit, förlåt för uppdateringen. Kom hem vid två igårnatt och orkade ju såklart inte blogga då. Melker och Ebba sov här efter också. Fick även hem vampire diaries boxen som jag beställde i måndags, gick sjukt snabbt. Idag vaknade jag vid halv ett, kollade på vampire diaries ett tag och sen somnade jag om igen och sov till två ungefär då Ebba kom och väckte mig. Vi gick upp, åt frukost och så. Sen skulle jag och min lillebror till min moster, så har varit där hela dagen. Mysigt. Är dock helt slut nu så ska snart äta, duscha och sen ska jag kolla på någon film eller så sen ska jag faktiskt sova. Vi hörs i morgon igen, uppdaterar som vanligt då! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0