If you love glee come and knock on my door.

2011-08-22 / 21:38:18 / Allmänt / 0 kommentarer
Förlåt för att jag inte har bloggat. Men skola idag igen ju, ganska chill. Dock var jag typ död när jag vaknade, ville bara ligga kvar i sängen. Znoozade klockan till åtta hehe. Slutade halv tre sen mötte jag upp mamma på oj, handlade lite godis till lägret och så. Sen kom min pappa och hämtade mig, körde till maxi, käkade pizza och så. Sen har jag varit med Jozzan och Nicole. Skulle egentligen sovit hos jozzan i natt men hon sover hos mig istället. Hon ska duscha nu sen efter ska jag duscha. Läger i morgon, kommer säkert bli roligt :') Vi brukar i alla fall ha grymt roligt. Men kommer kanske blogga i morgon bitti men sen kommer jag inte blogga förrän onsdag eftermiddag, puss på er.
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0