I'm leaving... I'm gone.

2011-08-02 / 17:26:06 / Allmänt / 0 kommentarer
Eftermiddagen har tillbringats med att läsa, prata med Ebba om liseberg, pratat med mamma om liseberg, bajsat (ja det måste och göras), sjungt, provat olika frisyrer och inte så mycket annat. Är fortfarande ensam hemma, vilket börjat bli lite tråkigt nu. Blev hungrig så håller på att göra köttbullar och makaroner... något mer avancerat vill jag inte göra när jag är ensam jag jag bränner ner hela huset... haha. Ska även skriva lite på en novell jag håller på med, lägger ut den här på bloggen sen när det är klar. Hade också tänkt lägga ut ett nytt kapitel på justin novell bloggen men vi får se hur det blir med det! Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0