jag kan inte låtsas allting är bra när det inte är det...

2011-08-15 / 18:59:17 / Allmänt / 0 kommentarer
ful, gammal bild...
Hej peeps! Kom precis hem från maxi/familia. Var som sagt på biblan innan, satt där och läste ett tag och så. Hädanefter kan jag lika bra läsa hemma, lika mycket skrik och gap på ett bibliotek som hemma ju.
Ta inte med era barn på ett bibliotek, tack!
I alla fall, sen hämtade pappa och dom upp mig, körde till maxi för och handla sen vidare in på familia och provade frapino som alla säger är så god. Tyckte dock inte det var något märkvärdigt.
Chailatte och kaffe latte är mycket godare.
Ikväll blir det tacos, min favorit. Sen blir det bara mys... får ju passa på att vara uppe sen nu innan skolan faktiskt. Så ska sitta uppe halva natten och kolla på mina serier :')
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0