Take me to the candy shop, I let you lick the lollipop.

2011-08-05 / 10:41:40 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon peeps!
Vaknade precis och hittade inte min mobil så fick be hilda genom facebook att ringa den haha så jag hittade den till slut. Skulle egentligen till stan och fika med Ebba idag, men kom på att pappa har mina pengar och att jag inte kan lämna mina brödrar hemma själv eftersom sara och pappa jobbar. I alla fall, det var awesome på bakken! Ebba och Melker följde ju också med. Så jag gick med dom + min äldsta lillebror där. Åkte massa karuseller, köpte churrios, åt glass, åt mat & och ja allt! Gick runt och flummade och allt. Sen när det stängde fick vi ju åka hem haha såklart. Nej får messa Ebba nu sen ska jag kolla lite på gossip girl, puss!
hahahahahahaha. ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0