adventskalender, del åtta.

2011-12-08 / 20:43:18 / adventskalender a la Izza / 0 kommentarer
Han nickade, "Bra gumman. Om något händer dig vet jag inte vad jag gör."
Jag pussade honom snabbt på pannan, "ingenting kommer hända mig pappa." Han log, sedan sprang jag upp på mitt rum. Jag lade mig i sängen och läste, lång dag i morgon tänkte jag. Jag skulle äntligen säga till Mick att jag fortfarande älskade honom.

Nästa dag i skolan letade jag upp Mick, när han såg mig lös hela hans huvud upp. "Mess", sa han. "Hej Mick." sa jag och log. Han tog tag i mina hänger, "är allting bra?" Jag nickade.
"Vill du typ... börja om?" frågade jag honom. Han log, "Är du allvarlig?"
"Ja."
"Klart jag vill!" sa han och kysste mig. När vi avslutade kyssen skrattade jag lite tyst. "Då ses vi sen." sa jag.

under lucka åtta gömmer sig denna underbara videon! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0