adventskalender, del tre. (Försenad)

2011-12-04 / 14:22:51 / adventskalender a la Izza / 0 kommentarer
Mick, min pojkvän. Eller föredetta pojkvän. Jag hade inte träffat honom på fem månader. Vi hade inte hörts av men vi hade inte precis gjort slut heller.
Men jag antog att det var över.

Oturligt nog mötter jag honom senare i korridoren, jag log. Han kom närmare mig, jag ville gå därifrån men fötterna vägrade röra på sig. "Meg", suckade han lättat.

del tre - Du var min kärlek
"Mick", sa jag och log lite. "Meg, förstår du hur glad jag är att äntligen få träffa dig igen?" sa han och kramade mig. Jag klappade honom på ryggen och log ett obekvämt leende. "Vad menar du med det, exakt?" Frågade jag.
"Jag har varit så orolig för dig, jag har varit så orolig att du inte gillade mig längre."
Jag kollade på honom, han tydliga käkben gjorde att hans huvud såg otroligt sexigt ut, den vita T-shirten satt som fastklistrad mot hans magmuskler och man kunde nästan skåda dom igenom tröjan.
"Mick, är vi fortfarande tillsammans?" Frågade jag tyst. "Klart vi är!" utbrast han. "Jag menar, om du vill." Rättade han sig.
"Jag vet inte", sa jag. Han kollade på mig med förvånad min. "Det är bara det att, vi har inte träffats på fem månader. Och du har inte ens hört av dig".
"Det var för att du sa att du ville bli lämnad ifred." Där hade han en poäng, jag hade faktiskt sagt det. "Jag behöver tid och tänka." sa jag och gick iväg.


Under lucka tre gömmer sig en utlottning av fyra posters. En stor på Ulrik munther, en stor på Taylor Lautner (selena gomez på baksidan), en ganska liten på louis tomlinson i One direction (Jedward på baksidan)  och en liten på Justin Bieber.

Om ni vill ha chans att vinna på komentera detta inlägget, eller skicka mail eller sms eller någonting! Lycka till ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0