And I go back to december all the time

2011-12-01 / 19:29:42 / Allmänt / 0 kommentarer



Tyckte låten passade ganska bra. Första december idag! Endast 23 dagar kvar till julafton. Längtar lite, okej... ganska mycket!
Skolan idag var helt okej, trots två prov. Gjorde köttfärspaj på hemkunskapen, åh så gott det är! Har annars haft damp typ hela dagen, förlåt allihopa för att ni står ut med mig och ta inte åt er när jag dampar på er älskade vänner! ♥ Efter skolan var jag med Ebba ett tag, kollade tv och drack te och sånt. Sen cyklade jag till biblioteket för att möta Jozzan, vi skulle hjälpa desiree som jobbar på biblan som vi känner med sånt pyssel sak dom hade idag. Ganska roligt. Sen cyklade jag hem.
Så nu är jag hemma och tänkte börja med den där julkalender saken jag pratade om! Puss sålänge ♥

verkligen normalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0