dag 18 - en liten berättelse om något som hände när jag var liten och en bild sen jag var liten.

2011-12-11 / 14:35:11 / olika listor. / 0 kommentarer
Jag har ju jätte många berättelser sen jag var lite. Såklart. Men där är en speciell som kommer upp i mitt huvud direkt, jag var väl runt 8 år kanske.
Jag följde alltid med pappa och sara och tränade på gym, så var jag i sånt rum man fick var och leka i.
Så kom pappa och hämtade mig när dem var klara, men Sara hade gått och solat i solarium. Så jag och pappa försökte ta reda på var hon var, så vi skrek hennes namn så svarade hon. Och vi trodde att det kom från det solariumet vi knackade på då.
Det var såna dörrar man kan öppna med typ pengar ni vet? Som man bara vrider utifrån. Så jag tog upp en krona jag hade i fickan och vred om, och när jag och pappa kollade in möttes vi av en naken, tants förvånade min.
Jag och pappa skämdes jätte mycket och stängde fort.
hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0