get out, get out, get out of my head

2011-12-28 / 17:08:44 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej älsklingar! Kom hem runt halv två ungefär, cyklade ju hem så det tog ju en stund haha! Sen precis när jag kom hem kom min moster och kusiner, mysigt. Fast fick passa mina kusiner vilket inte är lika roligt när man är super trött och dem bara vill springa runt och leka hela tiden. Men jaja!

Var i alla fall super mysigt och roligt igår hos Jozzan, kollade på film, snackade och skrattade massor! Sjukt nice.
Ska nog lägga mig hyfsat tidigt ikväll annars kommer jag somna innan jag ens hinner åka hem till Hilda i morgon!
Men nu ska jag sitta på mitt rum och droga musik tills vi ska äta, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0