girls just wanna have fun

2011-12-03 / 19:54:37 / Allmänt / 1 kommentarer
Förlåt att jag inte har bloggat på hela dagen, har typ glömt det? Låter konstigt, but it's true! Åkte och åt på viking innan med familjen + pappa och sara. Inte för att de inte är familj men ja! Annars har jag börjat skriva på en sak... wait for it, wait for it... jag och Hilda har börjat skriva en bok tillsammans! Nice huh? Båda två har hittat på varsitt sånt här övernaturlig sak, min är dist och hennes är mirk. Så ska vi skriva en bok om det. Vi skriver varanatt kapitel, och jag skriver från en killes perspektiv. Svårt men det är kul med utmaningar!
Tänk om vi blir lika kända som typ stephanie mayer?! Och vår bok säljer skit muycket och vi blir kända över hela världen, boken blir film och ja! Man får väl drömma i alla fall?
Nu ska jag återgå till det, senare blir det ett skönt bad och efter det film med familjen! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: novell.blogg.se

Kolla gärna in min blogg! =)

2011-12-03 @ 21:39:21
URL: http://novell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0